आज म अर्कैको भएँ

तिमी सँग नजिकिन चाहन्थेँ
हाम्रा दुइ मुटुमा माया साट्न चाहन्थेँ
एउटा बाचा-बन्धन्को डोर बाध्न चाहन्थेँ
तर, नचाहन्दा नचाहदै म आज अर्कैको भएँ
जब माया लाउन खोज्दा खोज्दै तिमीले दिएनौ
म अर्कैको भएँ

निस्वार्थ प्रेम गर्छु, म भन्थेँ
तर स्वर्थ तिमीलाई पाउनुमा रहेछ
भावनात्मक प्रेम गर्छु, म भन्थेँ
तर सारीरका नषा नषामा तिमी बगेछौ
तिम्रो नाम्, निस्चल र पवित्र, म भन्थेँ
तर अपवित्र मेरा आत्मामा खुदिसकेछ
तिम्रा आकृतीहरु आँखामा समाँउ, म भन्थेँ
तर तिमी ओझेल भैदियौ
तिम्रा शब्द का बोलहरु मनमा खेलाँउ, म भन्थेँ
तर तिमी मौन भैदियौ
मेरा अनेक कोसिशाहरु तिम्रा मजबुत कदम सामर्थ्य टिक्न सकेनन्

तिमीले अन्तै माया साट्दा
मेरा मनमा चुबेका कांडाहरु कसैले झिक्न सकेनन्
त्यसैले, नचाहन्दा नचाहदै म आज अर्कैको भएँ
जब माया लाउन खोज्दा खोज्दै तिमीले दिएनौ
म अर्कैको भएँ

Leave a Reply

